7 orvosi tipp hogyan kerüljük el a rákot!

A daganatos betegségek kialakulását  nagy valószínűséggel meg tudnánk előzni egy kis odafigyeléssel. De mit is érdemes napi szinten fogyasztanunk, hogy esetleg elkerüljük a rákot?

Az utóbbi években igen nagy figyelmet fordítanak a daganatos betegségek kutatására, hisz egyre többen halnak meg idő előtt ebben a betegségben. A daganatos betegségek nagy mértékű elterjedése miatt a rák a XX. ill. XXI. század civilizációs betegségének tekinthető. Nagyfokú elterjedése magyarázható azzal is, hogy sok természetellenes ételt fogyasztunk tele színezékekkel és adalékokkal, keveset mozgunk, óriási stressznek van kitéve nap mint nap a szervezetünk. Ezek mind hozzájárulnak a daganatos betegség kialakulásához. A sok kutatási eredmény alapján kezd kikristályosodni mit is érdemes napi szinten fogyasztanunk saját testünk egészségének megőrzésének érdekében. Nézzük sorban őket!

1. Napi kb. 100 mg aszpirint:  az aszpirin szív-és érrendszeri betegségeket megelőző hatása is jól ismert, az utóbbi években a daganat ellenes hatását is vizsgálják. Az aszpirin rendszeres használata természetesen hosszabb távon mellékhatásokat is okozhat, éppen ezért például gyomorpanaszok esetében nem javasoljuk használatát. Érdemes a háziorvossal megbeszélni ezt a kiegészítő terápiát. A 100 mg-os készítmény patikákban recept nélkül megvásárolható. Mielőtt elkezdi rendszeresen használni, figyelmesen olvassa át a betegtájékoztatót.

2. Napi 2000 NE D3-vitamint: a D-vitamin daganat megelőző hatásáról több közlemény is megjelent az utóbbi években. A D-vitamin hiánya gyakran vezet betegségek kialakulásához. Éppen ezért felnőtteknek napi 2000 NE bevitelét javasolja a szakmai kollégium legfrissebb ajánlása, míg súlyosabb betegségben szenvedőknek akár napi 3-4000 NE bevitelére is szükségük lehet. A D-vitaminnak kiemelt szerepe van még a szív- és érrendszeri betegségek, valamint a csontritkulás megelőzésében is.

3. Napi 1-2 kapszula Pomi-T-t (kurkuma, brokkoli, zöld tea, gránátalma kivonat található benne): a Pomi-T-ben minden olyan természetes anyag megtalálható, melyek külön már bizonyították daganat ellenes hatásukat. Maga a kész termék is átesett már klinikai vizsgálaton, prosztatarákos betegek esetében igazolták hatékonyságát. Erről a vizsgálati eredményről VitaldepoTUDÁSTÁR oldalunkon részletesen is olvashatnak. Természetesen a benne lévő hatóanyagok napi fogyasztása lenne a legideálisabb, de igen nagy mennyiségű brokkolit, gránátalmát kellene ahhoz megennünk, hogy ennyi hatóanyag bekerüljön szervezetünkbe. Emellett is célszerű azért sok zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanunk, mely emésztésünknek is jót tesz. Mivel étrend-kiegészítőről beszélünk, így nem állíthatjuk azt, hogy a Pomi-T használata biztos segít megelőzni a daganatos betegségeket. Egy dolgot viszont nyugodtan állíthatunk róla, hogy csak olyan természetes anyagokat tartalmaz, melyekre napi szinten szüksége van szervezetünknek.

pomi-t-slide-20140320

4. Napi 1-2 mokkáskanálnyi szőlőmag őrlemény: a szőlőmagban és héjban nagy mennyiségben megtalálható resveratrol is hozzájárul a hosszútávú egészséges élethez. Itt is vannak klinikai bizonyítékaink, másként nem is ajánlanánk használatát. A szőlő magot és héjat természetesen gyümölcs formájában is bevihetjük szervezetünkbe, de itt is ugyan olyan gondunk van, hogy igen sokat kell ahhoz megennünk belőle, hogy megfelelő mennyiségű resveratrol legyen benne. A vörösbor napi 1-2 dl-es mennyiségben való fogyasztása is jótékony hatású lehet, a francia paradoxon alapján szív- és érrendszeri védő hatását is élvezhetjük majd nagy valószínűséggel.

5. Ganoderma gyógygomba napi 1-2 mokkáskanálnyi mennyiségben: a ganoderma rendszeres fogyasztása szintén segíthet egészségünk megőrzésében. A keleti bölcsek régóta használják a gyógygombák királyának is nevezett ganodermát napi fogyasztásra egészségre gyakorolt hatása miatt. Joghurtba, kefirbe belekeverve javasoljuk fogyasztását. Ajánlom figyelmükbe a hazai bioganoderma gombát (fülöpjakabi Gyöngyösi Sándor által termesztett), mely garantáltan kiváló minőségű, kedvező árú termék.

6. Napi fél óra intenzív mozgás, bármilyen mozgás megfelelő, csak mozogjunk! A mai rohanó világunkban a mozgás sokak életéből kimarad, pedig nagyon fontos szerepe van az egészség megőrzésében. Lehet gyalogolni, biciklizni, úszni, a lényeg, hogy mozogjunk! Kutyatartást kifejezetten javasolom kedves olvasóinknak, ugyanis szeretett négylábú barátunk igényli a napi fél órás sétát, így ha másért nem is, de az ő kedvéért meg kell tennünk ezt nap mint nap. Emellett még szeretett társunk is lehet a mindennapokban, és mint tudjuk nagyon jól, a szeretet is gyógyító hatású!

7. Dohányzástól mentes élet!

Figyelem! A cikkben szereplő információk kizárólag tájékoztatási célt szolgálnak, nem alkalmasak betegségek kezelésére, megelőzésére. Az étrend-kiegészítők használata nem helyettesíti az egészséges életmódot és a helyes táplálkozást, maximum kiegészíthetik azt!

Kép forrása: https://www.top10homeremedies.com/